09:47
Семінар-тренінг «Формування інноваційної компетентності вчителя»

Інновації - це рух уперед та шлях до успіху

З метою підвищення рівня психолого-педагогічної культури, розвитку професійної ініціативи та творчого потенціалу особистості педагогів, їхньої здатності до самоосвіти та самовдосконалення 22 грудня 2021 року в гімназії відбувся сертифікований семінар-тренінг «Формування інноваційної компетентності вчителя» за участі завідувача науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій ВІППО Поліщук Наталії Анатоліївни.

У ході практичної частини семінару організовувалась робота в групах. Педагоги переконались, що однією з важливих якостей учителя, умов успішності його як фахівця є готовність до інноваційної діяльності. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є вчитель. Учитель-інноватор є носієм конкретних нововведень, їх творцем, практиком, дослідником, пропагандистом, модифікатором.

Упровадження нових методів, складових частин сучасних технологій навчання потребує від учителя достатнього часу, самостійності й бажання вдосконалювати знання з обраного напряму роботи.

Учитель – це творча особистість. За словами видатного педагога Василя Сухомлинського, «немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, ніж учителі». Творчість – це діяльність, результатом якої є щось якісно нове, неповторне, оригінальне.

Давня народна мудрість каже: «Дорогу долає той, хто не стоїть на місці». Навчання педагога не може мати зупинок, перерв, не може завершуватися. Костянтин Ушинський зазначав, що «учитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестає вчитися, у ньому вмирає вчитель».

Як зазначили педагоги після завершення семінару, у цьому й має полягати основна місія сучасного вчителя – бути готовим до застосування нових освітянських ідей, постійно навчатися, перебувати в постійному творчому пошуку, удосконалювати свої знання, постійно підвищувати кваліфікацію, засвоювати нові види діяльності.

Проведений семінар-тренінг не лише дозволив по-новому осмислити організацію освітнього процесу, а й мотивував педагогів до впровадження інноваційних підходів, активував їх власний творчий пошук.         

Переглядів: 203 | Додав: csspro97ukrnet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar